Волинянин переміг у міжнародному конкурсі Google

0
0
Волинянин переміг у міжнародному конкурсі Google
22-річний шачанин Сергій Доценко, переміг у міжна­род­­ному конкурсі Google AdMob Student Challenge 2016.

Волинянин змагався із додатком гри Dragon Sim Online у складі української команди розроб­ників Turbo Rocket Games, - пише Віта Шепеля для видання Шацький край.

У цьому конкурсі брало участь понад 100 студентських команд з усього світу, про що ще напри­кінці серпня повідомлялося на офіційному блозі Google-Україна.

Престижний конкурс від компанії проходив по всьому світу, тож випробувати свої сили ризикну­ли й українські студенти Києво-Моги­лянської академії, де тепер здо­буває ступінь магістра Сер­гій Доценко. На українську ко­ман­ду чекали декілька етапів до­бору та нелегка боротьба з конку­рентами.

Сам Сергій розповідає, що ідея податись на конкурс нале­жить його одногрупнику Володимиру Дученчуку, з яким разом нав­чаються вже шостий рік та працюють над різноманітними прог­рамами.

Одна з них – Dragon Sim Online, яка й стала переможцем міжнародного конкурсу, пригодницька гра з драконами, з анімацією їх польотів і битв, прокачуванням своїх драконів, можливістю мультиплеєра. У грі – багато несподіванок та вражаючих спец­ефе­к­тів.

Середня оцінка програми в Google Play склала 4,5 бали, а станом на початок вересня її скачало вже понад 500 тисяч користувачів. За умовами конкурсу студенти повинні були роз­робляти мобільні додатки і монетизувати їх за допомогою AdMob.

Загалом над розробкою додатку працювало четверо студентів: Володимир Дученчук, менеджер команди, ігровий дизайнер Ярос­лава Гирилишена, програміст Ілля Бакуров, бекенд-розробник Сергій Доценко. Майже два місяці команда працювала над додат­ком. Не завадило роботі й те, що дехто з членів команди перебував у Канаді, де здобував науковий ступінь. Спілкувалися за допо­могою скайпу та засобів, які допомагають менеджети процес розробки.

«Також я створив можливість зберігати прогрес гри в мережі, щоб можна було грати гру на різних пристроях. Наприклад, у гравця є планшет і телефон, він хоче почати гру на планшеті, а потім продовжити її на телефоні», – каже Сергій.

Задоволений досягненням студентів й викладач Сергія та Володимира Андрій Глибовець, доцент кафедри мережевих технологій НАУКМА:

«Вони вміють розвиватися в тих напрямках, в яких їм цікаво, шукати щось нове, а ми намагаємося їм допомогти в цьому, щоб вони могли зростати професійно».

В Google-Україна гововрять, що основним завданням було не просто створити гарний додаток, а й навчити студентів заробляти інтелектуальною працею, оскільки в компанії, засновниками якої були студенти, приділяють багато уваги студентським програмам, і дуже пишаються, що саме українські студенти перемогли в Google-програмах.

Переможців чекає тижнева поїздка у Сан-Франциско, де в головній штаб-квартирі Google вони стануть героями рек­ламного ролику про свій додаток.


Теги: шацьк
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
0

Коментарі:


  • Статус коментування: постмодерація для зареєстрованих користувачів, премодерація для незареєстрованих
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.