На яку суму «наварились» найпопулярніші українські телеканали

0
4
На яку суму «наварились» найпопулярніші українські телеканали
Усім відомо, що українське телебачення важко назвати бізнесом, а працювати у цій сфері дуже важко.

Очевидно збиткові телеканали продовжують працювати лише завдяки постійному фінансуванню олігархів. А це, у свою чергу, дає їм змогу отримувати гроші від нас, глядачів.

Про це повідомляє «Новий час».

Завдяки тому, що фінансові звітності компаній знаходяться у відкритому доступі – стало відомо, скільки витратили та заробили найпопулярніші телеканали України, які підпорядковуються Віктору Пінчуку, Ігорю Коломойському, Дмитру Фірташу та Рінату Ахметову.

Президент України Володимир Зеленський також підігріває інтерем до фінансових показниких вищеперерахованих телеканалів, згадайте про його ініціативу на рахунок деолігархізації.

«Вони (олігархи) вирішували, що і кому дивитись по телебаченню, за якими тарифами і за що саме сплачувати кошти і багато іншого…», — пояснював Зеленський на форумі «Україна 30. Економіка без олігархів», — «Політичні партії, ЗМІ, державні службовці всіх рівнів <…> - всі повинні функціонувати без підтримки та впливу цього великого олігархічного капіталу».

Фінансова звітність якщо не відповідає, то, принаймні проливає світло на питання, що стало риторичним: чи можуть найбільші українські телеканали медіагруп Коломойського (1+1 media), Пінчука (StarLightMedia), Фірташа (Інтер Медіа Груп) та Ахметова (Медіа Група Україна) функціонувати без підтримки олігархічного капіталу? Вони взагалі — бізнес?

Що саме бралось у розрахунок

Опублікована в форматі відкритих даних фінзвітність — набір даних, що містить інформацію про прибутки та збитки, інформацію про оборотні активи, фінансові результати, власний капітал, інформацію про кредиторську та дебіторську заборгованість за результатами 2020 року. Публікація фінансової звітності компаній в форматі відкритих даних дозволила сервісам на основі таких даних додати фінансову інформацію до досьє практично кожної бізнес-одиниці.

Відповідно до Порядку подання телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги інформації про структуру власності, телерадіоорганізація щороку до 31 березня подає до Національної ради з питань телебачення та радіомовлення звіт за попередній (звітний) рік діяльності про свою структуру власності (станом на 31 грудня попереднього року), а також розміщує інформацію про нього на власних вебсайтах.

Наразі зібрані певні дані про деяких юридичних осіб, котрі отримали ліцензії Нацради з питань телебачення та радіомовлення як телемовники і які вказані безпосередньо юридичними особами цих мовників на їхніх сайтах (в розділі «Структура власності»).

Рахувалися лише фінансові показники юросіб-мовників, тобто безпосередньо телеканалів, а не власне медіагруп, оскільки останні, крім власне телеканалів, можуть мати в структурі інші бізнес-одиниці (продакшени, рекламні агентства, супутникових операторів тощо).

Канали 1+1 media

Наразі до групи 1+1 media, яку пов’язують з олігархом Ігорем Коломойським, входять 6 власних телеканалів — 1+1 (та 1+1 International), 2+2, ТЕТ, ПлюсПлюс, Бігуді та УНІАН-ТБ. Крім цього, «плюси» мають право на дистрибуцію ще ряду міжнародних та вітчизняних телеканалів.

Майже всі власні телеканали цієї медіагрупи, згідно з фінзвітністю, збиткові - за 2020 рік вони отримали 171,9 мільйона гривень чистого збитку. Левова частка з них — збитки провідного телеканалу медіагрупи 1+1 та його міжнародного аналогу (1+1 International): ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1», котре ними володіє, відзвітувало про 145,9 мільйона чистого збитку.

Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
4

Коментарі:


Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.

© 2021. Усі права захищені. Повна або часткова перепублікація матеріалів можлива лише за дотримання таких умов: 1) гіперпосилання на «Волинь24» стоїть не нижче другого абзацу; 2) з моменту публікації на «Волинь24» минуло не менше трьох годин; 3) у кінці матеріалу на «Волинь24» немає позначки «Передрук заборонений».