Телеканал позбавили ліцензії «через зв'язок з комуністами»

1
0
Телеканал позбавили ліцензії «через зв'язок з комуністами»
Британія позбавила ліцензії китайський телеканал через зв'язок з комуністами.

Офіс з комунікацій Великої Британії (Ofcom) позбавив китайський телеканал CGTN ліцензії на мовлення. Розслідування Ofcom показало, що контент телеканалу контролює Комуністична партія Китаю, а не компанія, що володіє ліцензією.

Про це повідомила пресслужба регулятора, пише ukrrain.

«Ми не можемо схвалити заявку на передачу ліцензії China Global Television Network Corporation, так як вона контролюється Комуністичною партією Китаю, що суперечить законодавству Великої Британії про мовлення», - йдеться у повідомленні.

У пресслужбі також додали, що вже неодноразово надавали CGTN можливість змінити роботу телеканалу і працювати відповідно з законами Великої Британії, проте цього не відбулося.

Власники ліцензій не повинні контролюватися політичними структурами.

У прес-службі Ofcom також відзначили, що в 2020 році CGTN порушив кодекс мовлення у Великій Британії під час висвітлення протестів у Гонконзі. За даними регулятора, тоді телеканал не зміг зберегти необхідну неупередженість, а також порушив правила справедливості і конфіденційності.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
0

Коментарі:


Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.
Ну ось закрили канал, і Европа цим не переймається. А як в нас закривають то зразу "свистопляска" починається!
Відповісти

© 2024. Усі права захищені. Повна або часткова перепублікація матеріалів можлива лише за дотримання таких умов: 1) гіперпосилання на «Волинь24» стоїть не нижче другого абзацу; 2) з моменту публікації на «Волинь24» минуло не менше трьох годин; 3) у кінці матеріалу на «Волинь24» немає позначки «Передрук заборонений».

Віртуальний хостинг сайтів HyperHost.ua в Україні