Медведчук придбав три телевізійних канали, - ЗМІ

0
-2
Медведчук придбав три телевізійних канали, - ЗМІ
Колишній голова Адміністрації президента Віктор Медведчук придбав три телевізійні канали в Україні – 112, NewsOne та Zik.

Про це розповів відомий аналітик Atlantic Council Андерс Ослунд, у дискусії з українськими експертами під час свого нещодавнього візиту до Києва, - пишуть "Українські новини" посилаючись на "Радіо Свобода".

"Ми також обговорили Віктора Медведчука, українського олігарха, якого вважають основним агентом Путіна в Україні. Він був одним з перших, проти якого запровадили санкції через російську окупацію Криму 17 березня 2014 року, однак, він живе в Україні і користується повною свободою. Він, як кажуть, придбав три телевізійні канали в Україні – 112, NewsOne та Zik, очевидно, готуючись до президентських виборів. Ці канали відповідають на запити електорату популістів", – пише аналітик.

"Зайве говорити, що ніхто не вірить, що Медведчук придбав ці телевізійні канали за власні гроші, а не був профінансований Кремлем...Потім ми обговорили те, хто стоїть за кожним із кандидатів. Проглядається чітка тенденція: півдесятка українських олігархів, за повідомленнями, фінансують до 18 майбутніх кандидатів у президенти.

Серйозні олігархи мають по три кандидати у грі – один є їхнім фаворитом, один має шанси на перемогу і призначення ще одного – псувати ситуацію для інших. Це дуже нагадує напружену нічну гру в покер в задимленій кімнаті. Ця розмова відображає українську реальність і її проблеми", – робить висновок експерт Андерс Ослунд.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
-2

Коментарі:


  • Статус коментування: без коментарів

© 2016. Усі права захищені. Повна або часткова перепублікація матеріалів можлива лише за дотримання таких умов: 1) гіперпосилання на «Волинь24» стоїть не нижче другого абзацу; 2) з моменту публікації на «Волинь24» минуло не менше трьох годин; 3) у кінці матеріалу на «Волинь24» немає позначки «Передрук заборонений».