Син директора одеського скандального табору під час будівництва придбав готель

0
0
Син директора одеського скандального табору під час будівництва придбав готель
Син директора одеського дитячого табору "Вікторія", в якому нещодавно сталася пожежа, під час ремонту установи придбав елітну нерухомість.

Про це пише повідомляє "Думская".

Син Петроса Саркісяна, 28-річний Саркіс Саркісян 7 травня 2015 року придбав готельно-ресторанний комплекс "Шик и Дым" у Вапнярці Лиманського району Одеської області. Тепер заклад, розташований на трасі неподалік від моря і лиману, називається "Комфорт".

Табір "Вікторія" у 2015 році відремонтували за 60 млн грн. Ще 11 млн грн торік виділили на протипожежну сигналізацію. Але виявилось, що вона була змонтована неправильно.

19 вересня суд відправив до слідчого ізолятора без права внесення застави керівника табору. У суді він заявив, що не міг виконати припис ДСНС про усунення несправностей у пожежній сигналізації, бо цим повинна була займатися міська рада. За його словами, міський департамент освіти не виділяв коштів на усунення неполадок із сигналізацією, оскільки дерев'яні корпуси не були прийняті на баланс.

Пожежа в таборі "Вікторія" в Одесі спалахнула уночі проти 16 вересня. Займання сталося о 23:30. Пожежна сигналізація не спрацювала. Діти прокинулися від запаху диму. Вихователі змогли організувати евакуацію. Всього в таборі на момент загоряння знаходились 150 дітей. У палаючому корпусі були 42 дитини. Троє дітей загинули, ще троє госпіталізовані.

Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
0

Коментарі:


  • Статус коментування: постмодерація для зареєстрованих користувачів, премодерація для незареєстрованих
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.

© 2016. Усі права захищені. Повна або часткова перепублікація матеріалів можлива лише за дотримання таких умов: 1) гіперпосилання на «Волинь24» стоїть не нижче другого абзацу; 2) з моменту публікації на «Волинь24» минуло не менше трьох годин; 3) у кінці матеріалу на «Волинь24» немає позначки «Передрук заборонений».