Російські ЗМІ злапали на черговому фейку

0
0
Російські ЗМІ злапали на черговому фейку
Норвезьке інтернет-видання The Independent Barents Observer звинуватило російські ЗМІ - РІА Новини і "Комсомольську правду" у створенні фейку про українські АЕС.

Йдеться про публікації українського бюро РІА Новини (24.02) і українську "дочку" "Комсомольської правди" (22.02), в яких повідомлялося про фіксування по всій території Європи незначних концентрацій радіоактивного йоду-131, пише FlashNord. Новину передають Патріоти України.

Так, у своїх публікаціях РІА Новини і "Комсомольська правда" приписали The Independent Barents Observer твердження, що "на українських атомних енергостанцій існують серйозні проблеми з централізованим управлінням і виконанням норм і стандартів роботи".

"Цитата - фальшива, нічого подібного немає в статті Barents Observer'а про витік йоду-131. Про Україну в цьому матеріалі взагалі немає ні слова", - заявили в The Independent Barents Observer.

Нагадаємо, у квітні минулого року російські ЗМІ вже поширювали фейкову "новину" про аварію на Запорізькій АЕС, радіаційний фон на станції "вище норми в 10 разів".
Теги: рф, фейк
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
0

Коментарі:


  • Статус коментування: постмодерація для зареєстрованих користувачів, премодерація для незареєстрованих
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.